Kraj

Red Bull rozpoczął kampanię promującą Red Bull Konkurs Lotów 2019

Media do kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.

Red Bull rozpoczął kampanię promującą Red Bull Konkurs Lotów 2019
Wystartowała kolejna kampania Red Bulla wspierająca akcję Red Bull Konkurs Lotów 2019, która odbywa się na polskim wybrzeżu.

Red Bull Konkurs Lotów to zawody dla konstruktorów oraz pilotów, których zadaniem jest wykonanie własnoręcznie maszyny latającej tak, aby poszybowała jak najdalej. Z początkiem kwietnia rozpoczął się pierwszy etap kampanii polegający na zgłoszeniu się zainteresowanych drużyn. Finał odbędzie się 4 sierpnia w Gdyni, gdzie uczestnicy zaprezentują swoje maszyny i wykonają lot z 6-metrowej rampy wprost nad wodę lub do niej.

Aktywacja jest wspierana kampanią w TV oraz web TV, radiu oraz mediach OOH, jak również szerokimi działaniami online. Za przygotowanie i realizację kampanii mediowej odpowiada Havas Media. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Kastner.