Kraj

Kolejna edycja reality show "Bar" lokomotywą jesiennej ramówki TV4

Firma producencka ATM Grupa rozpoczęła prace nad 6. edycją programu reality show "Bar". Nowy program "Bar Europa" będzie pokazywany od...

Firma producencka ATM Grupa rozpoczęła prace nad 6. edycją programu reality show “Bar”. Nowy program “Bar Europa” będzie pokazywany od września br. na antenie TV4, a nie jak poprzednie edycje w Polsacie. Reżyserem programu jest Krzysztof Landsberg. W porównaniu z poprzednimi seriami formuła programu zostanie częściowo zmieniona. Uczestnikami mają być osoby z różnych części Europy, ale mówiące po polsku. Program poprowadzi, już tradycyjnie, Krzysztof Ibisz. – Trwają rozmowy na temat sponsoringu “Baru Europa”. Umowy powinny być sfinalizowane w najbliższych tygodniach – powiedziała Marta Libner koordynująca biuro prasowe “Baru Europa”. Program ma być jedną z głównych propozycji w jesiennej ramówce TV4. Premierowe odcinki reality show pokazywane będą codziennie – w tym przez trzy dni odcinki na żywo. Emisję przewidziano na 10 tygodni. Według AGB Polska średnia oglądalność “Baru VIP” – 5. edycji emitowanej w ub.r. – wyniosła 2,55 mln widzów. Była to najniższa oglądalność w porównaniu ze wszystkimi poprzednimi edycjami. Do tej pory największą popularnością cieszyła się edycja trzecia emitowana jesienią 2003 r. – AMR (średnia oglądalność minutowa) – 3,43 mln widzów. Pierwszą edycję oglądało 2,93 mln widzów, drugą – 3,14 mln widzów, a czwartą – 2,63 mln widzów. Wpływy z reklam i billboardów sponsorskich przy programie “Bar VIP” wyniosły 92,05 mln zł (łącznie wyemitowano 8525 reklam). (PM)