Kraj

Plej dla Continentala

Agencja przygotowała kampanię i konkurs konsumencki.

Plej dla Continentala
Continental Opony Polska Sp. z o.o. prowadzi kampanię reklamującą opony nowej generacji EcoContact 6 i konkurs konsumencki związany z oponami z segmentu Ultra High Performance. Za koncept, strategię i kreację odpowiada agencja Plej. Kampania obejmuje kanały takie jak: internet (w tym social media, display), print oraz influence marketing.

Równolegle producent przygotował dla nabywców także konkurs: do 6 maja br. kup komplet letnich opon Continental w rozmiarze od 17 cali, zarejestruj paragon na stronie kampanii, opisz, w jaką trasę wybierzesz się na swoich nowych oponach Continental i wygrywaj. Nagrodą jest 4-dniowy wyjazd do Francji, pełen emocji związanych z jazdą ekskluzywnymi sportowymi autami po malowniczych, krętych drogach Prowansji, Alp albo Lazurowego Wybrzeża. Zakupu można dokonać u dowolnego sprzedawcy (sklep, serwis, internet), a paragon na stronie zarejestrować do 12 maja. Agencja Plej również opracowała koncept komunikacji tego konkursu.

Za planowanie kampanii, zakup mediów i przygotowanie reformatów kreacji odpowiada dom mediowy MediaCom, a za influence marketing – Mediacom Beyond Advertising.