Zagranica

Wódka Grey Goose z nową globalną platformą "Żyj zwycięsko"

Kampanię zainaugurowały eventy w Londynie i Nowym Jorku z udziałem aktorów Colina Josta i Jamie Foxxa, którzy wystąpili w roli barmanów serwujących drinki.

Wódka Grey Goose z nową globalną platformą "Żyj zwycięsko"
Platforma “Live Victoriously” (“Żyj zwycięsko”) ma pokazywać konsumentom Grey Goose, luksusowej wódki produkowanej we Francji w regionie Cognac, że osobiste spełnienie osiąga się nie tyle robiąc wrażenie na innych, ale celebrując chwile, które mają dla nas znaczenie – obojętnie, czy chodzi o małe, czy wielkie sprawy.

W ramach kampanii zachęcającej konsumentów, by “żyli, jakby w każdy dzień przypadały urodziny”, zaplanowano m.in. spoty telewizyjne, reklamy prasowe i zewnętrzne.

15- i 30-sekundowe spoty wyreżyserowane przez Fredrika Bonda pojawią się w telewizji amerykańskiej w czerwcu w prime timie, programach rozrywkowych w stacjach kablowych i programach sportowych. Reklamy na nośnikach zewnętrznych zaplanowano w głównych miastach Stanów Zjednoczonych – Nowym Jorku, Chicago, Los Angeles, Miami, Waszyngtonie, Las Vegas i Atlancie. Reklamy prasowe pojawią się m.in. w “Esquire”, “Rolling Stone” i “Food & Wine”. Przewidziano też odświeżenie strony www.greygoose.com w celu zwiększenia jej interaktywności, a także obecność marki w takich serwisach streamingowych jak Hulu i Spotify.

Wódka Grey Goose z nową globalną platformą "Żyj zwycięsko"

Za uruchomienie platformy odpowiada obsługująca na stałe markę agencja MullenLowe U.S., natomiast Publicis Sapient zajmuje się globalną strategią w obszarach digital i social media.

Marka Grey Goose stworzona przez Sidneya Franka i wprowadzona na rynek w 1997 r., została w 2004 r. kupiona przez Bacardi za 2 mld dol.