Kraj

Roksana Węgiel reklamuje ofertę Junior box Playa

W nowej odsłonie oferty dla młodych operator promuje zestawy ze smartfonami Huawei i Nokia.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fcx4AoVmm5CI%22%7D
P4, operator sieci komórkowej Play, zaangażował do reklam Roksanę Węgiel, nastoletnią piosenkarkę, zwyciężczynię pierwszej polskiej edycji “The Voice Kids” (TVP) w 2018 r. oraz Konkursu Piosenki Eurowizji dla Dzieci (również w ub.r.).
Reklamuje ona tegoroczną odsłonę oferty operatora dla młodych Junior box, w której operator promuje zestawy ze smartfonami marek Huawei oraz Nokia wraz z opaskami smart (Huawei) lub bezprzewodowymi głośnikami bluetooth. Można je kupić zarówno w ofertach typu mix, jak i abonamentowych.

Kreacje reklam dla Playa przygotowuje agencja reklamowa Grandes Kochonos, działania digitalowe prowadzi agencja Plej, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa.

(Wsp.: AB)