Kraj

Plus reklamuje nowe abonamenty z usługami premium w cenie

Szymon Majewski tym razem jest ogrodnikiem.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQrgqVzBvYDw%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Jak już pisaliśmy, Polkomtel, operator sieci komórkowy Plus, wprowadza do oferty nowe abonamenty komórkowe za 70 zł/mies. z trzema usługami premium w cenie do wyboru: HBO Go, Tidalem lub Iplą z pakietami Ligi Mistrzów UEFA.

W kampanii operatora ponownie występuje satyryk Szymon Majewski, tym razem w roli ogrodnika. Kreację przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, spoty wyreżyserował Piotr Janowski, ich produkcją zajęło się studio TFP Sp. z o.o. (producent: Mariusz Matwiejczuk), a postprodukcją – studio Televisor. Kampania będzie prowadzona w telewizji, radiu, internecie i na outdoorze. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.