Kraj

The Digitals (Grupa S/F) przygotowała kampanię internetową marki Acard

Działania prowadzone są pod hasłem "Acard - Król jest tylko jeden".

Wystartowała kampania internetowa Acardu (Polpharma), leku stosowanego w chorobach układu krążenia. Za koncepcję i realizację w całości odpowiada agencja The Digitals (Grupa S/F). W ramach działań agencja przygotowała landing page (na stronie produktu Acard), kampanię bannerową i mailingową. Akcja promocyjna pod hasłem “Acard – Król jest tylko jeden” skierowana jest do lekarzy oraz farmaceutów.

Dedykowany landing page i poszczególne jego sekcje nawiązują do promowanego hasła i mają wzmacniać wizerunek Acardu jako godnego zaufania leku. Lekarze i farmaceuci odwiedzający LP marki będą mogli znaleźć takie zakładki jak: „Poznaj prawdziwego bohatera” – o produkcie, „Wyzwanie mistrza Cytadeli” – quiz dotyczący wiedzy o produkcie, „Obrazy bajarza” – humorystyczne rysunki stworzone przez rysownika Marcina Treichla, „Kroniki Acardu” – dział z artykułami, “Dieta z dalekich królestw” – dział z przepisami, czy “Zwoje mistrza Cytadeli” – pytania i odpowiedzi dotyczące ulotki produktu.
 
Aktywności potrwają do końca maja. Kampania leku Acard jest kolejną aktywacją przygotowaną przez The Digitals (Grupa S/F).