Kraj

Internetowa kampania Banku Pocztowego [wideo]

Występuje w niej Adam Małysz i... panda.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FjoWvTSvOTUk%22%7D
Bank Pocztowy rozpoczyna internetową część swojej kampanii reklamowej i jednocześnie kampanii EnveloBanku – swojego internetowego ramienia. Występuje w niej Adam Małysz, niegdyś najlepszy polski skoczek narciarski, a obecnie dyrektor sportowy reprezentacji. Wraz z nim występuje panda – jako bohater marki.

W ramach kampanii internetowej obu marek przygotowano cztery krótkie filmy branded content prezentujące bankowe rozwiązania dostępne w ofercie w prosty, jasny i zabawny sposób. Działania marketingowe w tej części kampanii realizowane będą do 30 czerwca br.

– Branded content jest unikatową formą komunikacji w sektorze finansowym. Jednak w komunikacji EnveloBanku, cyfrowej marki Banku Pocztowego, z pełnym przekonaniem sięgnęliśmy po tę formę dotarcia do klientów. Pozwala nam to na przekazanie trudnych finansowych informacji w prosty i przyjazny dla klienta sposób. Dodaliśmy także elementy humorystyczne, żeby bardziej zaangażować klienta. Dlatego forma krótkich filmów świetnie się tutaj sprawdza – mówi Mariusz Gorzeń, naczelnik wydziału webmarketingu i komunikacji w kanałach zdalnych Banku Pocztowego.

Kampania promująca Bank Pocztowy i EnveloBank jest jednocześnie wsparciem dostępnego w ofercie obu marek Kredytu w Porządku. Trwająca do 30 kwietnia br. kampania telewizyjna oraz zaplanowana do 30 czerwca br. kampania internetowa wsparta jest działaniami marketingowymi w postaci dostępnych w placówkach bankowych i pocztowych ulotek, plakatów, wyklejek oraz animacji na ekranach. Dodatkowo informacja o promocyjnej ofercie trafia także do klientów za pośrednictwem SMS-ów i mailingu oraz dostępna jest na stronie internetowej Banku Pocztowego i EnveloBanku oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter).

Kreację opracowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, produkcją zajęło się studio Papya Films, zaś planowaniem i zakupem mediów (ATL i digital) – dom mediowy Value Media.