Kraj

Locomotiva chce pozycjonować się jako agencja reklamowa full service

Agencja reklamowa Locomotiva po przejęciu w niej udziałów przez Włodzimierza Retelskiego zamierza pozycjonować się na rynku jako firma oferująca usługi...

Agencja reklamowa Locomotiva po przejęciu w niej udziałów przez Włodzimierza Retelskiego zamierza pozycjonować się na rynku jako firma oferująca usługi full service. – Nie zamierzamy proponować klientom produktu na zasadzie ATL i coś jeszcze. Chcemy oferować ujęcie holistyczne, zgodnie z klasyczną triadą – strategia, narzędzia i egzekucja. Główna idea, na jakiej chcemy oprzeć dalszy rozwój Locomotivy, polega na dostarczaniu klientom produktu wysokiej jakości. Zamierzamy stanowić alternatywę dla agencji sieciowych – mówi Ewaryst Fedorowicz, dyrektor generalny Locomotivy. Obecnie zespół agencji liczy 10 osób (wszystkie pracowały w firmie przed jej przejęciem przez nowego właściciela). Do grona najważniejszych klientów Locomotivy należą obecnie firmy Eden, Ardo, Candy Hoover i Foras Managment Poland. Agencja przystępuje także do pierwszych przetargów. Nowy właściciel firmy Włodzimierz Retelski odkupił udziały w spółce od Gerarda Szymańskiego w lipcu br. Retelski pełni obecnie m.in. funkcję członka rady nadzorczej Polskiego Radia. (JP)