Kraj

LoveBrands Relations poszerza zasięg o 28 rynków

Agencja została wyłącznym ptrzedstawicielem w Polsce sieci 3AW.

LoveBrands Relations została wyłącznym przedstawicielem na polskim rynku globalnej sieci agencji komunikacji zintegrowanej 3AW. Ruch ten umożliwił firmie rozszerzenie oferty o 28 nowych rynków.

Do 3AW należą niezależne firmy komunikacyjne oferujące pełen zakres usług: od klasycznego PR po digital oraz ATL czy BTL według modelu zintegrowanego oraz inbound marketingowego. Swoje korzenie sieć wywodzi ze Stanów Zjednoczonych, Meksyku, Brazylii i Hiszpanii, a firmy afiliowane w jej ramach działają w 29 krajach świata, w tym m.in. Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Emiratach Arabskich, Rosji, USA, Chinach, Rumunii, Bułgarii, Turcji czy RPA. Przyłączenie się do sieci 3AW oznacza dla LoveBrands Relations możliwość prowadzenia projektów komunikacyjnych dla klientów polskich również za granicą oraz dla firm zagranicznych na polskim rynku.

– Kiedy przedstawiciele 3AW zaproponowali nam współpracę, ujęła nas przede wszystkim ich filozofia działania zobrazowana mottem “Brands beyond borders”, czyli “Marki ponad granicami” oraz hasłem Adopt Adapt Apply Worldwide odzwierciedlonym w nazwie – mówi Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu LoveBrands Relations.

Za prowadzenie projektów we współpracy z siecią 3AW oraz międzynarodową wymianę know-how odpowiadać będą, oprócz prezes Doroty Bieniek-Kaski, także Joanna Niemiec, wiceprezes i główny strateg LoveBrands Relations, oraz Monika Błaszczak, strateg i menedżer ds. rozwoju. Strony nie ujawniają informacji na temat szczegółów i zasad współpracy.