M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Biuro Podróży Reklamy poprowadzi kampanię firmy Schneider

Maciej Florek | 8 maja 2019, 06:00

Elementem kampanii jest przygotowanie i przeprowadzenie testu psychologicznego opartego na analizie próbek odręcznego pisma.

Agencja Biuro Podróży Reklamy, po wygranym przetargu, przeprowadzi kampanię reklamową "Litery i charaktery" dla firmy Schneider, specjalizującej się w produkcji artykułów piśmienniczych. Głównym medium wykorzystywanym w kampanii będzie internet, dodatkowym wsparciem będzie kampania outdoorowa.

Kampania rozpocznie się w maju i potrwa do końca września 2019 r.

W ramach kampanii Biuro Podróży Reklamy przygotuje i przeprowadzi test psychologiczny oparty na analizie próbek odręcznego pisma, badający zagadnienie "Co nasz charakter pisma mówi o naszej osobowości?". Test psychologiczny udostępniony będzie na przygotowanym landing page’u. Będzie przeprowadzany na podstawie próbki odręcznego pisma każdego z uczestników przesłanej w formie skanu poprzez stronę www.literyicharaktery.pl.
Każdy uczestnik napisze to samo zdanie. We współpracy z grafologiem zostanie przygotowanych kilka głównych typów osobowości, które będą dopasowywane do użytkownika na podstawie przesłanego skanu (lub zdjęcia) próbki charakteru pisma. Każdy z profili będzie zawierał opis danego typu osobowości wraz z wizualizacją oraz zostanie skorelowany z wybranym produktem Schneidera. Wynikami testu użytkownicy będą mogli dzielić się w social mediach.

Czytaj więcej na temat: ,