BNP Paribas Bank Polska rusza z kolejną odsłoną kampanii reklamowej, tym razem promując Konta Otwarte na Ciebie z trzema różnymi kartami debetowymi do wyboru: Kartą Otwartą na Świat, na Dzisiaj i na eŚwiat (różnią się ceną i benefitami).
Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji, kinach, na outdoorze (citylighty), w internecie, w tym w social mediach, a także na lotniskach oraz stacjach kolejowych. Kampania potrwa do 23 czerwca br.
Przygotowanie koncepcji kampanii powierzono agencji Publicis Lion. Za produkcję spotu odpowiedzialny był dom produkcyjny Bomaye, a reżyserem był Tadeusz Śliwa. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media oraz Sales & More. Działania online przygotowała agencja Point of View. Za aktywacje w social mediach i akcje niestandardowe odpowiedzialna jest agencja Feeders.
Karta Otwarta na Świat to oferta dla osób lubiących podróże – pozwala płacić w prawie 160 walutach bez dodatkowych kosztów przewalutowania, jest do niej dołączone bezpłatne ubezpieczenie, które pozwala grupie do 4 osób zrezygnować z planowanego wyjazdu, a zwrot kosztów może wynieść do 40 tys. zł na osobę.
Kartę Otwartą na Dzisiaj bank przygotował dla osób ceniących ekonomiczne rozwiązania, a także z myślą o młodych ludziach, studentach, osobach starszych czy obywatelach Ukrainy. Jest bezpłatna, pod warunkiem wykonania co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej miesięcznie i umożliwia bezpłatne korzystanie z bankomatów własnych banku oraz sieci Planet Cash (w sumie ponad 3 tys. urządzeń).
Dla aktywnych internautów bank ma Kartę Otwartą na eŚwiat, do której dołączone jest bezpłatne ubezpieczenie, dzięki któremu klient może liczyć m.in. na wsparcie prawne na wypadek naruszenia reputacji w sieci czy zwrot kosztów w przypadku niedostarczenia zakupów online, odzyskanie danych komputerowych, utraconych w wyniku awarii sprzętu czy wypłatę odszkodowania.