Kraj

Havas Media z kampanią linii perfum Jennifer Lopez

Działania są realizowane we współpracy z Burdą. Pojawiają się w niej też trzy influencerki.

Ruszyła kampania nowej linii perfum Jennifer Lopez: JLust, JLove, JLuxe. W ramach kampanii we współpracy z Burdą powstał minisite, na którym zostały zagregowane artykuły – systematycznie pojawiające się na kobiecych portalach z portfolio Burdy – https://www.kobieta.pl/hot-trend.

Do akcji promocyjnej zostały również zaangażowane trzy influencerki – Ciocia Liestyle, Ada Fijał i Lara Gessler. Efektem współpracy był film, na którym dziewczyny opowiadały m.in. o tym, jak zapach dodaje im pewności siebie. Film promocyjny oraz zdjęcia z planu posłużyły jako główny element publikacji zarówno na kanałach własnych influencerek, jak i w ramach artykułów natywnych na portalach kobiecych – Elle.pl, Glamour.pl, Gala.pl oraz w materiałach PR.

Ponadto powyższe działania wspierane są kampanią zasięgowo-odsłonową w zakupie programatycznym, kampanią wideo na YouTube oraz publikacjami w prasie kobiecej.

Kampania realizowana jest dla wyłącznego dystrybutora zapachów J.Lo – Sirowa Poland. Za strategię, koordynację współpracy z influencerami oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Produkcję i postprodukcję zrealizował Motion Pikczer.