Kraj

Lowe Activation - struktura marketing services w ramach Lowe GGK

Na początku sierpnia w strukturze agencji Lowe GGK został wyodrębniony i uruchomiony osobny dział o nazwie Lowe Activation. Odpowiedzialny będzie...

Na początku sierpnia w strukturze agencji Lowe GGK został wyodrębniony i uruchomiony osobny dział o nazwie Lowe Activation. Odpowiedzialny będzie za planowanie i realizację działań marketing services. Spektrum usług nowego działu obejmie przede wszystkim opracowywanie założeń strategicznych oraz wdrożeń kreatywnych dla szeroko pojętych działań z zakresu marketing services, takich jak programy lojalnościowe, promocje sprzedaży, wsparcie sprzedaży – działania motywacyjne dla kanałów sprzedaży, logistyka i fullfilment, projektowanie materiałów POS, programy CRM. Niewykluczone, że w 2006 roku dział zostanie przekształcony w niezależną firmę. – Agencja Lowe GGK wykonywała wcześniej już tego typu usługi, podjęliśmy jednak decyzję o stworzeniu osobnego, mocno wyspecjalizowanego działu. Zmiana ta jest jednym z kolejnych etapów rozwoju grupy Lowe w Polsce zapowiadanych przeze mnie trzy miesiące temu, gdy obejmowałem swoje stanowisko – powiedział Jacek Stalewski, dyrektor generalny Lowe GGK i The Lowe Group Poland. Nowy dział poprowadzi Jacek Strychowski pełniący do tej pory w Lowe GGK funkcję dyrektora business development & marketing. – Chcemy dostarczać naszym klientom zintegrowane programy komunikacyjne, które przemawiają do konsumenta jednym głosem, niezależnie od tego, jaki kanał marketingowy przyjmiemy i zastosujemy – powiedział Jacek Strychowski. (AMS)