Kraj

Jessica Mercedes i Julia Kuczyńska w kampanii Zalando

Dwie blogerki modowe będą polskimi ambasadorkami marki prowadzącej właśnie kampanię pod hasłem "Wyraź swoje piękno".

Jessica Mercedes i Julia Kuczyńska w kampanii Zalando
Platforma modowa Zalando zaangażowała do najnowszej kampanii promującej obecną od niedawna w asortymencie ofertę z kategorii beauty dwie polskie influencerki modowe – Jessicę Mercedes Kirschner i Julię “Maffasshion” Kuczyńską. Lokalna warstwa kampanii obejmuje 8 ujęć i promowana będzie w kanałach własnych Zalando – stronie internetowej, mediach społecznościowych oraz newsletterze.

Jak podkreśla Dawid Pożoga, marketing lead, Poland & Czech Republic, kategoria beauty jest dla Zalando  jednym ze strategicznych priorytetów na 2019 r. Stanowi naturalne uzupełnienie oferty odzieżowej – badania pokazują, że 3 na 5 klientów sklepu internetowego, dokonując zakupów kosmetyków, kupuje również ubrania. – Dzięki współpracy z dwiema najbardziej rozpoznawalnymi influencerkami modowymi w Polsce, możemy jeszcze lepiej przybliżyć Polkom ich ulubione marki dostępne na Zalando. To kolejny krok w lokalizowaniu i dopasowaniu naszej oferty do polskiego rynku. Naszym celem jest pozostanie “starting point for fashion”, czyli pierwszym miejscem, do którego trafiają klienci myśląc o zakupach w segmencie mody – mówi Pożoga.

Jessica Mercedes Kirschner jest autorką bloga modowego Jemerced oraz twórczynią marki Moiess. Julia Kuczyńska, znana głównie jako autorka bloga Maffashion, ma na koncie m.in. kampanię dla marki Bershka. Stworzyła również własną markę odzieżową Staff by Maff (wraz z projektantką Martą Gajewską), ale później zrezygnowała z tego projektu.

Platforma internetowa Zalando działa na 17 rynkach europejskich. W 2018 r. obroty netto spółki wyniosły 5,4 mld euro, a liczba aktywnych użytkowników serwisów internetowych i aplikacji mobilnych przekroczyła 26 mln.