Kraj

Opus B zrealizował kampanię napojów Hortex

Przy kampanii pracowały także: Papaya Films, Studio Televisor, agencja F11, MediaCom i Pure Play.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQmeZ9CSGvPo%22%7D
Wystartowała najnowsza kampania telewizyjna nowych smaków napojów Hortex. Jej autorem jest agencja Opus B. 

– Dzięki oszczędnym, szczerym i ironicznym formatom budujemy wizerunek marki, która nie poucza, nie naprawia świata, za to skupia się na tym, w czym jest dobra – na orzeźwieniu – wyjaśnia Tomek Kosiński, creative director w Opus B.
 
Za produkcję spotu TV odpowiada Papaya Films (reżyser: Julia Rogowska), postprodukcją zajęło się Studio Televisor. Przygotowaniem strategii, kreacji i całość działań w internecie zajęła się agencja F11, a strategię mediową i zakup mediów zapewnił MediaCom (TV) oraz Pure Play (digital). Autorem projektu opakowań, z wyjątkiem smaków świata, jest agencja Opus B Brand Design.