Grupa CCC jako pierwsza polska spółka została globalnym partnerem UNICEF i przez najbliższe trzy lata będzie przekazywać środki pieniężne na rzecz pomocy dzieciom na świecie.
Każdy może wziąć udział w akcji, np. wybierając papierową torbę do każdych zakupów w sklepie CCC. Dochód ze sprzedaży przekazywany jest na wsparcie programów pomocowych UNICEF. Dodatkową możliwością wsparcia akcji jest zakup w sklepach CCC charakterystycznej błękitnej bransoletki. Koszt bransoletki to 5 zł. Od blisko 20 lat CCC wspiera kolarstwo i z sponsoruje CCC Team. Kolarze z CCC Team również wspierają UNICEF. W ramach partnerstwa “CCC Team for Unicef’ każdy kilometr przejechany przez kolarzy w wyścigach i podczas treningów jest przeliczany na 1 USD i przekazywany na rzecz UNICEF. Chcąc wzmocnić zasięg całej akcji, 10 maja marka br. CCC rozpoczyna ogólnopolską kampanię, która zwraca uwagę, jak ważne jest dzieciństwo każdego dziecka, i informuje o współpracy.
Głównym materiałem jest spot wideo, który będzie emitowany w maju i czerwcu w głównych stacjach telewizyjnych, kinach oraz internecie. Za kreację odpowiada agencja 2012, za zakup mediów MullenLowe MediaHub, za
działania w internecie agencja H2O Creative.