Kraj

Skoda reklamuje Scalę [wideo]

Kompakt czeskiego producenta promowany w TV, online i na outdoorze.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPgAwl18bPcU%26t%3D0s%22%7D
Volkswagen Group Polska, importer i dystrybutor m.in. samochodów czeskiej marki Skoda, przygotował kampanię reklamową nowego kompaktowego modelu Scala, po którym wiele sobie obiecuje na polskim rynku. Zgodnie z zapowiedziami producenta Scala ma być kompaktem klasy średniej, w którym dostępne są zaawansowane systemy wspomagania kierowcy i funkcjonalności zarezerwowane dotąd dla klasy premium. Ceny Scali kształtują się od 66,5 tys. zł (silnik 1,0 TSI) do 96,2 tys. zł (1,6 TDI). 

Kampania Scali będzie prowadzona do wakacji w telewizji, internecie i na outdoorze. Kreację opracowała agencja Isobar Polska, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy PHD. 

Tagi