Kraj

The Digitals (Grupa S/F) przygotowała konkursy dla marek Amundsen i Saska

Obie aktywności promowane są w social mediach, na Facebooku i Instagramie.

Agencja The Digitals (Grupa S/F) przygotowała dwa konkursy konsumenckie: fotograficzno-podróżniczy dla Amundsena i kulinarny dla marki Saska. Agencja odpowiada za koncepty konkursów, ich prowadzenie, przygotowanie kreacji i stron konkursowych. Obie aktywności promowane są w social mediach, na Facebooku i
Instagramie.
 
W przypadku marki Amundsen, konkurs osadzony jest w klimacie fotograficzno-podróżniczym i tym, co wiąże się z podróżami, czyli odkrywaniem. Aby wziąć udział w konkursie, należy podzielić się swoim zdjęciem z podróży i opisać historię, jaka za nim stoi. Cały konkurs odbywa się na stronie internetowej i trwa do 26 maja. Do wygrania jest 10 aparatów fotograficznych Olympus Tough, 50 toreb podróżnych Helly Hansen i 100 butelek 0,7 l wódki Amundsen.

Z kolei konkurs marki Saska zachęca konsumentów do eksperymentowania z jej różnymi wersjami. Smakowe alkohole często są zestawiane z różnymi potrawami lub są jednym ze składników dań. Dlatego zadaniem konkursowym jest przesłanie przepisu wraz ze zdjęciem na różne dania, w których wykorzystana została Saska.
Konkurs również jest dostępny na stronie internetowej i trwa do 26 maja. Do wygrania jest 10 mikserów planetarnych Kitchen Aid oraz zestawy 2×500 ml Saskiej.