Przetargi

Grey straci budżet Seata; może zyskać Testardo Red Cell

Iberia Motor Company, generalny importer samochodów Seat w Polsce, powierzy obsługę kreatywną marki Seat nowej agencji reklamowej. Dariusz Pachulski, dyrektor...

Iberia Motor Company, generalny importer samochodów Seat w Polsce, powierzy obsługę kreatywną marki Seat nowej agencji reklamowej. Dariusz Pachulski, dyrektor marketingu i sprzedaży w Iberia Motor Company, potwierdził informację o prowadzonym właśnie przetargu na obsługę reklamową Seata. Powiedział, że w przetargu biorą udział trzy sieciowe agencje reklamowe, wśród których nie ma Grey Worldwide Warszawa, obecnie obsługującej budżet Seata. Budżet ten został przesunięty do agencji na początku 2004 r. w wyniku sieciowego przetargu reklamowego. Klienta straciła wówczas agencja Testardo Red Cell. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że Iberia Motor Company ponownie przekazuje obsługę Seata Testardo Red Cell. W sierpniu ub.r. budżet mediowy Seata przejął od EquinoxMedia dom mediowy MediaCom Warszawa, który podobnie jak agencja Grey Worldwide Warszawa należy do grupy Grey Global. Dariusz Pachulski zaprzeczył, jakoby obsługę budżetu mediowego miała również przejąć nowa agencja. Niemniej krążą opinie, że Seat może powrócić do współpracy z EquinoxMedia. (JN, JP)