Kraj

Hochland Kanapkowy z kampanią w internecie

Kampanię zrealizowały: Grasgroup, Value Media i Quality PR.

Hochland Kanapkowy z kampanią w internecie
Hochland prowadzi kampanią internetową serów: Kanapkowego Standard i nowego formatu opakowania Kanapkowego Mini. Zaplanowano dotarcie do 17 mln odbiorców i obecność na 500 portalach internetowych, w tym dedykowane filmy na YouTube promujące produkt oraz na kanałach VoD i w social mediach. Przewidziano także działania z obszaru influencer marketingu, content marketingu i reklamę z przepisami w magazynie “Kukbuk” offline  i online. Całość planu uzupełnia obecność w Kinie na Leżakach –  spot reklamowy podczas projekcji filmowych, brandowane leżaki, sampling produktów. Kampania potrwa do września br.

– Podczas ostatnich dwóch lat zbudowaliśmy wśród konsumentów dużą świadomości serów Hochland Kanapkowy. Aktualnie kontynuujemy nasze działania i jednocześnie promujemy nowy format opakowania mini. To kategoria produktu z olbrzymim potencjałem – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketing services manager Hochland Polska.

Za kreację odpowiada Graspgroup, a za zakup mediów – Value Media. Działania public relations koordynuje agencja Quality PR.