Philippe Wahl miesiąc po objęciu funkcji CEO grupy Havas zapowiedział zmiany strategii holdingu. Nie zdradza jednak szczegółów na temat planowanych zmian. Przychody grupy osiągnęły w pierwszej połowie 2005 r. poziom 854 mln dol., wobec pierwszej połowy 2004 oznacza to 6,4 proc. spadku. W ramach grupy Havas działają Euro RSCG Worldwide i MPG. Przychody Havasa w Ameryce Północnej, która jest największym rynkiem grupy, wyniosły za ubiegły rok 338 mln dol. Portfolio amerykańskich klientów Havasa wzbogaciło ostatnio RadioShack, grupa straciła tam natomiast obsługę Volkswagena i Intela. Największy wzrost Havasowi udało się wygenerować w Ameryce Łacińskiej, gdzie z wyjątkiem Brazylii poprawił wyniki o 19 proc. Najgorzej wiodło się mu w regionie Azji i Pacyfiku, tam poziom strat oszacowano na 6 proc. (“Advertising Age”)