Kraj

"Cogito" wprowadziło rubrykę o modzie i urodzie

Najnowszy numer dwutygodnika "Cogito" (wydawca: Agencja Wydawnicza Aga-Press) po raz pierwszy ma nową rubrykę na temat mody i urody, pod...

Najnowszy numer dwutygodnika “Cogito” (wydawca: Agencja Wydawnicza Aga-Press) po raz pierwszy ma nową rubrykę na temat mody i urody, pod nazwą: Myślę o modzie. Składa się na nią 10 stron prezentacji mody na szkolne i studenckie egzaminy oraz porad na temat makijażu. W niedalekiej przyszłości rubryka ma rozszerzyć się do 16 stron. Będzie wzbogacona o przegląd kosmetyków różnych kategorii. Początkowo “Cogito” miało przygotowywać nową rubrykę we współpracy z Polskim Domem Wydawniczym, jednak nie doszło do tego. Według wydawcy, w marcu br. sprzedaż “Cogito” wyniosła ponad 113 tys. egzemplarzy na jedno wydanie przy nakładzie ok. 160 tys. W grupie 15 – 19 lat sięgnęło po tytuł 15,7 proc. badanych przez pierwsze cztery miesiące br. (PBC, SMG/KRC; CCS, kategoria dwutygodniki). Przychody reklamowe “Cogito”, m.in. dzięki poszerzeniu grona reklamodawców, wyraźnie wzrosły w tym roku. Przez pierwsze cztery miesiące 2000 r. tytuł zarobił ponad 1,4 mln zł, podczas gdy w tym samym okresie ub.r. – ponad 780 tys. zł (Expert Monitor). (KP)