M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Eti promuje wafelki Dare

Maciej Florek | 21 maja 2019, 06:00

Za planowanie i realizację kampanii w mediach odpowiadają dom mediowy UM i agencja digitalowa Reprise.

"Dare. Odważ się na nowe" – pod takim hasłem ruszyła akcja promocyjna jednego z produktów firmy Eti Polska. Osią akcji reklamowej jest cykl imprez, który rozpoczął się od eventu w Poznaniu. W kolejne weekendy strefa Dare znajdzie się m.in. przy Bulwarach Wiślanych w Warszawie, molo w Sopocie oraz na placu pod Gubałówką w Zakopanem.

Akcje samplingowe, organizowane przez agencje MSL oraz Endorfina Events, będą wspierane punktową kampanią na nośnikach OOH (wielkoformatowa i digital signage) oraz działaniami promocyjnymi w internecie i w punktach sprzedaży. Kreację reklam outdoorowych przygotowała Orchidea Group. Za planowanie i realizację kampanii w mediach odpowiadają dom mediowy UM i agencja digitalowa Reprise, należące do grupy IPG Mediabrands.

Promocja Eti Dare potrwa do końca czerwca br. Wartość budżetu nie została podana.

Czytaj więcej na temat: ,