Kraj

180heartbeats + Jung v. Matt na liście Actions on Google

Rozwiązanie jest jednym z pierwszych na rynku, które pokazuje niestandardowe możliwości wykorzystania technologii do interakcji marek z konsumentami.

Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt dołączyła do grona polskich firm, które potrafią tworzyć wysokiej jakości akcje dla Asystenta Google. Każda z firm na liście zbudowała przynajmniej jedną akcję wysokiej jakości. Eksperci Google sprawdzili, czy każda jest zgodna z najlepszymi praktykami dla użytkowników platformy Actions on Google. Do programu mogą zgłosić się tylko firmy, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy opublikowały co najmniej jedną akcję spełniającą najlepsze praktyki interfejsów głosowych oraz wykorzystującą przynajmniej dwa zaawansowane elementy Asystenta Google.  

Zespół kompetencyjny Tech & Lab 180heartbeats + Jung v. Matt uruchomił grę “180 słów”. Rozwiązanie jest jednym z pierwszych na rynku, które pokazuje niestandardowe możliwości wykorzystania technologii do interakcji marek z konsumentami. Wykorzystując popularną grę słowną i integrację z funkcją Actions On Google, agencja stworzyła kreatywne wykorzystanie Asystenta, wykraczające poza powszechne i oczywiste zastosowania typu “odpowiedz na pytania o produkt”. Każdemu, kto powie “Porozmawiaj z 180 słów”, asystent głosowy odpowie konkretnym słowem i poprosi, byśmy podali kolejne, rozpoczynające się od ostatniej litery wyrazu, który wypowiedział.

– Marketerzy szukają zastosowań dla tych nowo dostępnych narzędzi w polskiej wersji językowej – mówi Rafał Knap, digital transformation director w 180. – Tworząc grę, chcieliśmy zainspirować rynek i pokazać, że może być ciekawym elementem komunikacji, niekoniecznie tylko odpowiadającym na proste pytania o produkt czy adres sklepu. Komunikacja głosowa w urządzeniach mobilnych jest rozwijana przez liderów rynku i z pewnością, na przestrzeni kolejnych lat, stanie się elementem niezbędnych w ramach komunikacji z użytkownikami smartfonów, którymi są już obecnie właściwie wszystkie grupy Internautów, nie tylko milenialsi.

Od momentu uruchomienia 180 słów z końcem lutego użytkownicy rozegrali w sumie 130 tys. gier, w których padło ponad 2 miliony słów.