Kraj

Marcin Gąska został creative lead w TalentMedia

Będzie zarządzał pięcioosobowym zespołem, który zamierza rozbudować.

Marcin Gąska został creative lead w TalentMedia
Marcin Gąska, związany z agencją TalentMedia od 2018 r., awansował na stanowisko creative lead. Do jego obowiązków należy odtąd zarządzanie pięcioosobowym zespołem kreatywnym oraz koordynacja procesów kreatywnych (grafika, copywriting) w ramach rozwijania kanałów własnych marek dla największych klientów agencji, takich jak Tymbark, Obi czy Hebe. Ma w planach
rozbudowę działu, by zapewnić jeszcze lepszą obsługę produktów
digitalowych wokół YouTube dla klientów TalentMedia.

Doświadczenie w branży kreatywnej i reklamowej zdobywał od 2014 r., między innymi w Goldbach Audience, Polsat Media oraz w Społeczności.pl, gdzie pracował przy kampaniach dla klientów takich jak Nestle, P&G, Visa, Maspex czy mBank.