Kraj

Nawrocki kieruje połączonymi pionami marketingu i sprzedaży Amiki

Michał Nawrocki, dotychczas dyrektor ds. marketingu strategicznego w firmie Amica Wronki, awansował na stanowisko wiceprezesa zarządu i odpowiedzialnego za piony...

Michał Nawrocki, dotychczas dyrektor ds. marketingu strategicznego w firmie Amica Wronki, awansował na stanowisko wiceprezesa zarządu i odpowiedzialnego za piony sprzedaży i marketingu, które zostały tym samym połączone. Stanowisko dyrektora ds. marketingu strategicznego Amiki pozostaje tymczasem nieobsadzone, ale jak powiedział Zdzisław Wiese, PR manager Amiki, stan ten nie potrwa długo, a w spółce planowane są jeszcze inne zmiany personalne, o których na razie nie może informować. Dyrektorem sprzedaży od lipca br. jest Jacek Żołtak. – Połączenie pionów sprzedaży i marketingu ma pomóc w lepszym wykorzystaniu ich synergii, a są to piony pod wieloma względami komplementarne – powiedział Wiese. Michał Nawrocki rozpoczął pracę w Amice w październiku 2003 r. jako członek zarządu oraz dyrektor ds. marketingu strategicznego. Do jego zadań należało m.in. zbudowanie działu marketingu strategicznego firmy. W tym czasie struktury marketingowe Amiki zostały zreorganizowane, wyodrębniono zespół product managementu zajmujący się zarządzaniem poszczególnymi kategoriami produktowymi, wyodrębniono dział analiz rynkowych oraz zreorganizowano dział komunikacji marketingowej. Nawrocki ma 34 lata. Jest magistrem inżynierem technologii żywności. Posiada dyplom MBA Akademii Ekonomicznej w Poznaniu i George State University w Atlancie. Zanim rozpoczął pracę w Amice, piastował stanowisko dyrektora ds. marketingu w firmie Sanitec Koło. (PR)