Przetargi

Starcom wygrał przetarg mediowy Orlenu

Umowa kończy postępowanie przetargowe, które zweryfikowało aktualne warunki rynkowych usług mediowych.

Dom mediowy Starcom będzie świadczył usługi mediowe, usługi konsultingu i doradztwa strategicznego dla PKN Orlen. Działania firmy będą polegały w szczególności na tworzeniu i realizacji strategii mediowych dla marek PKN Orlen oraz innych produktów i projektów oraz planowaniu kampanii mediowych. Dom mediowy będzie także odpowiedzialny za zakup mediów na potrzeby GK Orlen – od rezerwacji czasu czy przestrzeni mediowej, po raportowanie, analizę i rozliczenie kampanii. Umowa kończy postępowanie przetargowe, które zweryfikowało aktualne warunki rynkowych usług mediowych oraz wybór najlepszego dostawcy zapewniającego obszarom biznesowym PKN Orlen i spółek GK wsparcie w realizacji strategii marketingowej. Starcom współpracował już z koncernem w latach 2006-2007.

Do tej pory za obsługę mediową Orlenu odpowiadał MullenLowe MediaHub.