Przetargi

Przetarg ma wyłonić agencję, która przygotuje główną kampanię Orange

PTK Centertel prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji do realizacji głównej części kampanii rebrandingowej, zmianiającej nazwę Idea na Orange,...

PTK Centertel prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji do realizacji głównej części kampanii rebrandingowej, zmianiającej nazwę Idea na Orange, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Jacek Kalinowski, rzecznik prasowy PTK Centertel, powiedział, że nic mu nie wiadomo na temat takiego przetargu. Od kilku miesięcy nieoficjalnie mówiło się, że trzon kampanii rebrandingowej od strony kreatywnej przygotuje Grey Worldwide Warszawa, która zwyciężyła w przetargu zorganizowanym przez operatora na początku 2005 r. Tej samej agencji miało być powierzone również opracowanie materiałów BTL związane z główną kampanią. Pozostałe działania BTL przygotowywać miała natomiast agencja Testardo Red Cell, wytypowana także do wszystkich działań PR i kampanii trade’owych. Agencją pomocniczą miała być DDB Warszawa. Z ostatnich doniesień wynika natomiast, że ponieważ w departamencie marketingu PTK Centertel brakowało jednomyślności co do akceptacji projektów przygotowanych przez Greya, operator zdecydował się na ponowny przegląd agencji. Prawdopodobnie w przeglądzie uczestniczą Grey Worldwide Warszawa, DDB Warszawa oraz Testardo Red Cell. Przedstawiciele wszystkich tych agencji odmówili w tej sprawie komentarza. Nie wiadomo, jaki termin wyznaczono na start kampanii, chociaż nieoficjalnie mówiło się, że ruszy ona na początku września. Jednak wobec zaistniałej sytuacji termin ten zapewne zostanie przesunięty. Jedyne oficjalne stanowisko PTK Centertela w tej sprawie pochodzi z czerwca br. Wówczas Piotr Muszyński, szef działu obsługi i sprzedaży PTK Centertel, zapowiedział, że marka Idea zostanie zastąpiona marką Orange do końca tego roku. (AMS)