M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Łomża również promuje wariant bezalkoholowy piwa

Maciej Burlikowski | 24 maja 2019, 06:00

Kampanię prowadzi Streetcom.

Firma piwowarska Van Pur, producent m.in. piwa marki Łomża, podobnie jak inni czołowi producenci w tym sezonie promuje wariant bezalkoholowy swojej sztandarowej marki od hasłem: "Kto powiedział, że prawdziwe piwo musi mieć alkohol?".

Producent zlecił agencji Streetcom kampanię rekomendacji i samplingu. Agencja otrzymała zadanie rekrutacji 2 tys. osób polecających markę, opracowania mechaniki zachęcającej konsumentów do rekomendacji online i offline, wygenerowania zasięgu oraz kreacji materiałów. Prowadzony jest również rozbudowany sampling w kanałach e-commerce: Frisco, Room Service oraz w kanałach tradycyjnych: iTaxi, sieci siłowni Total Fitness i restauracjach Koreanka, Wietnamka, Saigonka, Pho 2, To To Pho.

Według szacunków firmy Nielsen w ub.r. sprzedaż piw bezalkoholowych w naszym kraju wzrosła o blisko 80 proc., a segment urósł do ponad 0,5 mld zł. Piwa te stanowią już ponad 3 proc. całego rynku piwa w Polsce.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,