M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

9 laureatów nagród Creative Review Annual 2019

Paweł Piasecki | 24 maja 2019, 06:00

Tytuł "Best in Book" przyznawany przez dwumiesięcznik "Creative Review" należy do najbardziej cenionych w brytyjskiej branży kreatywnej.

Prace nagrodzone w tym roku to: reklama Nike "Nothing Beats a Londoner" (Wieden + Kennedy London), typograficzny projekt Agenda 2020 londyńskiego studia projektowego OSME, "Draw to Art", projekt Google Creative Lab, The Harry Potter Kano Coding Kit, zestaw do programowania dla najmłodszych start-upu Kano Computing przygotowany we współpracy z Warner Bros., projekt artystyczny "Pages of the Sea" upamiętniający żołnierzy I wojny światowej przygotowany przez reżysera Danny'ego Boyle'a (The Cogency), kampania marki Lacoste "Save Our Species (BETC), branding dla Coal Drops Yard, nowego projektu handlowego w Londynie (Droga5), Project84 organizacji CALM - Campaign Against Living Miserably na rzecz walki z samobójstwami wśród mężczyzn (DDB Adam&Eve) oraz kampania "Viva La Vulva" dla marki Libresse (AMV BBDO).

Przyznano też nagrody specjalne, które otrzymały: marki Glossier, Nike i Netflix, BBC Creative (za prace in-house), aktorka Phoebe Waller-Bridge (znana ostatnio głównie z serialu "Killing Eve"), reżyserka Kim Gehrig (twórczyni spotów Nike, Libresse i Gillette), muzeum Tate Modern, studio filmowe A24 oraz agencja kreatywna Superimpose, której klientami są Adidas, Childish Gambino i Burberry.

Na stronie "Creative Review" można zapoznać się z case studies kilku nagrodzonych projektów, a także pełną listą prac, które znalazły się na short-listach.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,