M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wills, Kiwi, Starcom i Liquid Thread dla marki Bondex

Maciej Burlikowski | 27 maja 2019, 06:00

Kampania w telewizji i internecie.

Koncern chemiczny PPG, producent farb i lakierów m.in. pod markami Dekoral, Drewnochron oraz Bondex, dla tej ostatniej przygotował telewizyjno-internetową kampanię reklamową mającą wesprzeć sprzedaż nowych produktów: oleju i lakierobejcy do drewna ("Pogodoodpornych"). Działania promocyjne obejmą telewizję, internetowe serwisy wideo oraz sieć Google Ads.

– W kampanii postawiliśmy przede wszystkim na zwiększenie zasięgu komunikacji poprzez emisję billboardów sponsorskich na antenie największych komercyjnych stacji telewizyjnych (TVN, Polsat i TVP). Widzowie będą mogli zobaczyć je od 20 maja do 16 czerwca przed prognozą pogody i po niej. Uzupełnieniem podstawowej kampanii w TV jest multisponsoring w wybranych kanałach tematycznych Polsatu i TVN (m.in. Polsat Sport, National Geographic), pakiet demograficzny i kontekstowy – lifestyle, dom i ogród (HGTV, TVN Style). Dodatkowo na kanale Discovery Channel pojawią się krótkie animacje edukacyjne. W tym roku mocno skupiamy się również na budowaniu wizerunku marki jako eksperta w długotrwałej ochronie drewna – wyjaśnia Edyta Sokolnicka, brand manager Bondex.

Kampanię telewizyjną wesprą reklamy online – animowane bannery w serwisach tematycznych, reklama w sieci Google Ads oraz na wybranych serwisach internetowych wideo (Player.tv etc.) i YouTube. Promocji produktów do września br. będzie towarzyszyła kampania informacyjna w prasie i internecie, w tym na oficjalnym profilu marki na Facebooku (content & ads). W czerwcu marka planuje ponadto premierę nowej strony internetowej z rozbudowaną sekcją poradników i przydatnym wizualizerem "Wood Expert", który pomoże wybrać odpowiedni produkt do ochrony lub dekoracji drewna.

Przygotowaniem koncepcji kreatywnej oraz key visuali zajęła się agencja Wills Integrated, która od stycznia br. prowadzi również działania PR i social media marki Bondex. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Kreacje display online i spot TV przygotowała agencja Kiwi Marketing, a animację na Discovery Channel Liquid Thread oraz Agencja TVN.

Czytaj więcej na temat: , , , ,