M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sześć Czarnych Ołówków w konkursie D&AD

Paweł Piasecki | 27 maja 2019, 06:00

W Londynie przyznano w tym roku łącznie 720 nagród w 34 kategoriach.

Dwoma spośród tegorocznych Czarnych Ołówków - jednej z najbardziej prestiżowych nagród w branży reklamowej - wyróżniono nagradzaną już wcześniej - m.in. na One Show w Nowym Jorku - kampanię "The Truth is Worth It" dziennika "New York Times". Nagrody za tę kampanię powędrowały do agencji Droga5 ( w kategorii "TV Commercial Campaigns") i studia produkcyjnego Furlined ("Writing for Film").

W kategorii "Integrated" Czarnym Ołówkiem w tegorocznym konkursie D&AD nagrodzono zapewne najbardziej ostatnio docenioną kampanię "Dream Crazy" Wieden + Kennedy dla Nike. Czarny Ołówek w kategorii "Digital Design" trafił  do BWM Dentsu za "Project Revoice" dla ALS Association (organizacji chorych na stwardnienie zanikowe boczne, zwane też chorobą Lou Gehriga). W kategorii "Product Design" na Czarny Ołówek zasłużył zdaniem jurorów projekt  Microsoftu - kontroler do konsoli Xbox dla graczy z ograniczoną sprawnością ruchową. I wreszcie agencja AMV BBDO oraz studio produkcyjne Somesuch wyróżniono złotym Czarnym Ołówkiem za kampanię "Viva La Vulva" dla marki podpasek Libresse.

Wyniki tegorocznego konkursu ogłoszono na ceremonii w Londynie 23 maja. Z pełną listą nagrodzonych można zapoznać się tutaj.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,