W Londynie przyznano w tym roku łącznie 720 nagród w 34 kategoriach.
W kategorii "Integrated" Czarnym Ołówkiem w tegorocznym konkursie D&AD nagrodzono zapewne najbardziej ostatnio docenioną kampanię "Dream Crazy" Wieden + Kennedy dla Nike. Czarny Ołówek w kategorii "Digital Design" trafił do BWM Dentsu za "Project Revoice" dla ALS Association (organizacji chorych na stwardnienie zanikowe boczne, zwane też chorobą Lou Gehriga). W kategorii "Product Design" na Czarny Ołówek zasłużył zdaniem jurorów projekt Microsoftu - kontroler do konsoli Xbox dla graczy z ograniczoną sprawnością ruchową. I wreszcie agencja AMV BBDO oraz studio produkcyjne Somesuch wyróżniono złotym Czarnym Ołówkiem za kampanię "Viva La Vulva" dla marki podpasek Libresse.
Wyniki tegorocznego konkursu ogłoszono na ceremonii w Londynie 23 maja. Z pełną listą nagrodzonych można zapoznać się tutaj.
Czytaj więcej na temat: Wieden & Kennedy, Xbox, Nike, AMV BBDO, New York Times, Libresse, Microsoft, droga5, konkurs reklamowy, Londyn, nagrody, Somesuch, D&AD 2019, Czarny Ołówek, BWM Dentsu, Furlined