M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Drewniany Ołówek dla 180heartbeats + Jung v Matt za Niezniszczalną Tęczę

Paweł Piasecki | 27 maja 2019, 06:00

Polska agencja zdobyła nagrodę w konkursie D&AD w kategorii Spatial Design.

Projekt, zrealizowany dla marki Ben & Jerry’s (Unilever) wraz ze Stowarzyszeniem Miłość Nie Wyklucza i Fundacją Wolontariat Równości, był już wcześniej kilkakrotnie nagradzany. "Niezniszczalną Tęczę" ("Unbreakable Rainbow") nagrodzono w Londynie Drewnianym Ołówkiem w kategorii "Spatial Design" (podkategoria "Installation Design"). Znalazł się także na short-listach w kategoriach "Creativity For Good" i "Media / Use of Events & Stunts". Nominowane były ponadto dwie inne prace z Polski.

W ostatnich dwudziestu latach - tyle obejmuje internetowe archiwum konkursu DA&D - polskie projekty zdobyły łącznie 14 nagród. W 2018 roku Polsce przypadło pięć Ołówków, z tego cztery kampanii 'Do ostatniego drzewa" (Ogilvy & Mather Polska dla Greenpeace Polska).

Ceremonia wręczenia nagród w konkursie D&AD - jednym z najstarszych i najbardziej prestiżowych w branży reklamowej - miała miejsce w Londynie 23 maja. O nagrody rywalizowało w br. łącznie 720 prac w 34 kategoriach. Pełną listę nagrodzonych i nominowanych w br. prac można znaleźć tutaj.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,