M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Plej dla marki Energizer we Francji

Katarzyna Kacprzak | 30 maja 2019, 06:00

Polska agencja odpowiada też za całość materiałów komunikacyjnych oraz landing page francuskiej kampanii.

Agencja Plej, odpowiadająca za stałą obsługę komunikacyjną Energizera w Polsce, coraz częściej współpracuje z marką także na innych rynkach. W maju we Francji wystartowała loteria według konceptu Pleja. Polska agencja odpowiada też za całość materiałów komunikacyjnych oraz landing page francuskiej kampanii.

Mechanizm loterii realizowanej we Francji jest prosty: kup latarkę Energizer, zarejestruj paragon na stronie kampanii, zakręć kołem i wygrywaj nagrody. Plej odpowiada za koncept, serwis internetowy oraz kreacje wykorzystywane w komunikacji projektu.

Francuska loteria potrwa do 31 sierpnia 2019 r.

Czytaj więcej na temat: ,