M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zdobycie Mount Everest przez CEO częścią kampanii klimatycznej koncernu Arçelik

Paweł Piasecki | 30 maja 2019, 06:00

Hakan Bulgurlu, CEO Arçelika, zdobył najwyższy szczyt Ziemi 23 maja.

Wyczyn Bulgurlu jest częścią kampanii Arçelika, właściciela marek Beko i Grundig, kampanii mającej na celu zwrócenie uwagi na zmiany klimatyczne oraz czas, który pozostał ludzkości, by odwrócić ich efekty – tylko 21 lat. Według raportu Organizacji Narodów Zjednoczonych, jeśli emisja gazów cieplarnianych nie zostanie zmniejszona, do 2040 r. możemy spodziewać się ocieplenia atmosfery o 1,5 st. Celsjusza w stosunku do czasów sprzed rewolucji przemysłowej, co będzie mieć dramatyczne konsekwencje.

Kierownictwo tureckiego koncernu zorganizowało wcześniej kilkakrotnie podobne wyprawy służące ekologicznej edukacji pracowników i szerszych grup społecznych - Kilimandżaro zostało zdobyte w 2011 r., Elbrus w 2017 r., a Aconcagua w 2018 r.

Firma informowała o ekspedycji w mediach społecznościowych - na profilach Hakana Bulgurlu oraz marki Arçelik Global na Twitterze i Instagramie. Bulgurlu zamieścił też 2 maja br. list otwarty w serwisie LinkedIn pod wymownym tytułem "Jesteśmy w punkcie przełomowym, a czas nie gra na naszą korzyść". 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,