Całodobowy kontakt 7 dni w tygodniu możliwy jest poprzez infolinię, wiadomość e-mail lub czat.
Kontaktując się z Centrum Obsługi Klienta będzie można uzyskać informacje o urządzeniach marki Samsung, ich funkcjach czy możliwościach zakupu, porady techniczne, a także zgłosić reklamację w ramach gwarancji producenta.
- W związku z tym, że coraz więcej osób finalizuje zakupy online, możliwość uzyskania informacji i odpowiedzi na dodatkowe pytania niezależenie od pory czy dnia tygodnia to duże udogodnienie. Warto pokreślić, że zdecydowaliśmy się na utrzymanie w modelu 24/7 wszystkich trzech kanałów kontaktu – infolinia, e-mail i czat - mówi Jarosław Orski, szef serwisu w Samsung Electronics Polska.
Polski oddział Samsunga jest też bardzo aktywny komunikacyjnie w mediach społecznościowych. Z firmą można skontaktować się m.in. przy pomocy chatbota Facebook Messenger. Konto na Twitterze ma 176 tys. obserwujących, opublikowano na nim 29,6 tys. tweetów.
Czytaj więcej na temat: Samsung Electronics Polska, Twitter, obsługa klienta, Facebook Messenger, komunikacja marek, Jarosław Orski