Kraj

Cumulus autorem konceptu nowej marki - Rajski Ogród

Projekt zrealizowano na potrzeby firmy Bury - dostawcy owoców i warzyw lokalnych i egzotycznych.

Cumulus autorem konceptu nowej marki - Rajski Ogród
Firma Bury wprowadziła na rynek własną, ogólnopolską markę owoców i warzyw “Rajski Ogród”. Koncepcja nowej marki i projekty opakowań produktów są wynikiem badań rynku i preferencji konsumentów. Celem nowej marki jest dostarczanie klientom produktów premium, specjalnie wyselekcjonowanych, naturalnych, pochodzących tylko od zaufanych i sprawdzonych dostawców. Marka jest adresowana do konsumentów ceniących zdrowy tryb życia i świadomie dokonujących wyborów. Zdaniem producenta, o ile dziś owoce i warzywa to jeszcze głównie kategorie generyczne, gdzie kluczowym czynnikiem wyboru jest cena, o tyle w niedalekiej przyszłości konsumenci coraz częściej będą poszukiwać zdrowych, świeżych oraz wysokiej i pewnej jakości owoców i warzyw.

Całościową kreacją marki zajęła się lubelska agencja reklamowa Cumulus. Agencja jest autorem konceptu kreatywnego marki, logo, nazwy oraz designu opakowań. Cumulus zrealizował również badania marketingowe.

Nazwa nowej marki – „Rajski Ogród” – pozwala komunikować wiele różnorodnych kategorii owoców i warzyw, co jest istotne ze względu na szerokość oferty firmy Bury. Firma ma w ofercie ponad 150 produktów, do których należą polskie owoce i warzywa, a także zagraniczne owoce cytrusowe i egzotyczne.