Kraj

Krzysztof Iwiński dołączył do Walk Creative

Wcześniej pracował w Ogilvy.

Krzysztof Iwiński dołączył do Walk Creative
Krzysztof Iwiński objął stanowisko senior art directora w Walk Creative. Będzie odpowiedzialny za działania z obszaru new business oraz najważniejsze projekty dla głównych klientów agencji.

Karierę w branży reklamowej rozpoczął niespełna 20 lat temu w Ammirati Puris Lintas i Lowe GGK. Od roku 2009 pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w agencji Leo Burnet. Od stycznia 2012 r. w agencji Good odpowiadał za rozwój relacji i produkt kreatywny. Rok później współtworzył od podstaw nową markę telekomunikacyjną – Nju Mobile. Pracował dla takich klientów jak Orange, PZU, Fiat, Mercedes, BMW, Mini Morris, Vizir, Bonux, Pekao SA, Królewskie, Żywiec, Heineken czy Książęce. Jego prace zdobywały główne nagrody w konkursach Golden Drum, Kreatura, Meribel, KTR, były także zakwalifikowane do finału w Epica, Eurobest oraz Cannes.

Do Walk Creative przeszedł z agencji Ogilvy, w której również pełnił funkcję senior art directora.