Kraj

Mytaxi przekształca się we Free Now

Rebranding to wynik ogłoszonego w lutym br. joint venture Daimlera i BMW.

Mytaxi przekształca się we Free Now
Mytaxi przejdzie rebranding jako pierwsza marka w grupie Now działającej w 100 miastach w 9 krajach Europy, w tym 7 miastach w Polsce. Nowe logo marki w aplikacji i na kanałach społecznościowych Mytaxi pojawi się od 3 czerwca br. Pełna zmiana na Free Now planowana jest w ciągu kilku najbliższych tygodni. Niemieckie koncerny motoryzacyjne Daimler i BMW ogłosiły pod koniec lutego zainwestowanie w joint venture obejmujące pięć usług mobilnościowych, w tym Free Now, 1 miliarda euro.

Free Now zamierza rozwijać się w kierunku multiplatformy oferującej obok usług taksówkarskich również inne opcje transportu, w tym e-hulajnogi marki Hive. Mają być one dostępne do wynajmu m.in. w Warszawie i we Wrocławiu.

Aplikacja Mytaxi, działająca od 2009 r., została do tej pory pobrana przez ponad 14 mln użytkowników i ma 100 tys. zarejestrowanych kierowców.