Kraj

Digital Resolution z narzędziem AdBlock Detector

Narzędzie stworzone we współpracy z agencją Annalect bada istotność reklam w określonych segmentach reklamowych, uwzględniając zjawisko blokowania reklam.

W odpowiedzi na rosnący trend blokowania reklam agencja Digital Resolution we współpracy z agencją Annalect stworzyła narzędzie AdBlock Detector. Innowacyjne narzędzie AdBlock Detector bada istotność reklam w określonych segmentach reklamowych, uwzględniając zjawisko blokowania reklam. Szczegółowa analiza segmentów grup docelowych ma pomóc Digital Resolution w planowaniu kampanii marketingowych odpornych na programy blokujące reklamy. Narzędzie pomaga “doważyć” grupę celową i zaplanować widoczne działania reklamowe w strategiach marketingowych.

Digital Resolution z narzędziem AdBlock Detector

 AdBlock Detector jest regularnie aktualizowany. Dane są zbierane 7 dni w tygodniu, przez 52 tygodnie w roku (CAWI). Badanie jest realizowane wśród internautów w wieku 15-59 lat (340 wywiadów tygodniowo).