Kraj

"Fisher-Price" - nowe pismo Egmontu

Wprowadzenie magazynu wspiera kampania, która obejmuje emisję spotów w YouTube, komunikację w mediach społecznościowych oraz mediach własnych wydawnictwa.

"Fisher-Price" - nowe pismo Egmontu
7 czerwca br. zadebiutuje nowe pismo wydawnictwa Egmont, kierowany do 2-5-latków magazyn na licencji Mattel – “Fisher-Price”. W całości obrazkowy magazyn inspirować ma do samodzielnej zabawy i pierwszych kroków w nauce. Formułę miesięcznika przygotował zespół redaktorów wydawnictwa dla dzieci Egmont oraz zespół ekspertów firmy Fisher-Price, producenta zabawek i akcesoriów dziecięcych. Redaktor naczelną pisma jest Joanna Szabunio.

Do każdego numeru będą dołączane arkusze naklejek dopasowane do zadań. Cena pierwszego numeru wyniesie 8,99 zł. Wprowadzenie magazynu wspiera kampania reklamowa, która obejmuje emisję spotów w YouTube, komunikację w mediach społecznościowych oraz mediach własnych Egmontu.