Przetargi

Big Picture z projektem dla Maspeksu

Agencja zajmie się komunikacją najnowszej kampanii marki Kotlin pod hasłem "Nikt tak nie podchodzi do ketchupu".

Marka Kotlin zdecydowała się powierzyć działania komunikacyjne przy najnowszej kampanii pod hasłem “Nikt tak nie podchodzi do ketchupu” agencji Big Picture. W ramach współpracy, agencja odpowiedzialna jest za koordynację całościowej strategii PR, w tym za realizację działań z zakresu media i influencer relations.

Działania obejmują przygotowanie koncepcji strategicznej w zakresie komunikacji z mediami oraz influencerami, w tym koordynację działań egzekucyjnych. Do współpracy przy kampanii zaproszeni zostali wybrani blogerzy, odpowiadający grupie docelowej marki oraz stworzono materiały kontentowe, ukierunkowane na kontekst sezonu grillowego. Koordynacją działań po stronie agencji Big Picture zajmuje się Karolina Pękalska, PR consultant, która na co dzień w agencyjnym teamie lifestyle odpowiada m.in. za kluczowe projekty FMCG.

Współpraca nawiązana została w wyniku przetargu i obejmuje działanie projektowe.