Zagranica

Danfoss rozpoczyna globalną kampanię [wideo]

Firma wprowadza kolejną markę do portfolio - Engineering Tomorrow.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fkb2fDY6dmw4%22%7D
Danfoss rozpoczyna globalną kampanię, otwierając nowy rozdział w historii firmy – tworzy markę Engineering Tomorrow, której zadaniem będzie komunikowanie roli Danfoss w budowaniu lepszej przyszłości poprzez koncentrację na megatrendach i zrównoważonym rozwoju.

Platforma marki Engineering Tomorrow została uruchomiona w roku 2014. Pięć lat później marka ta stała się częścią firmy Danfoss, otrzymuje od firmy silne wsparcie, a także odgrywa ważną rolę w wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji.

Centralną część nowej kampanii stanowi film rekrutacyjny traktujący o kwestiach klimatycznych i ekologicznych, w którym głos zabierają liczne grupy młodych osób opowiadające również o dostępnych rozwiązaniach i możliwościach.

W Polsce znajduje się sześć zakładów produkcyjnych Danfoss. Działają w obszarze ogrzewnictwa, chłodnictwa i napędów elektrycznych oraz power solutions.

(Danfoss)