Zagranica

Publicis London łączy się z Poke i Arc

Nową spółką Publicis.Poke pokieruje Nick Farnhill - od początku br. CEO Publicis Worldwide UK.

Dave Monk pozostanie w Publicis.Poke na stanowisku szefa kreacji (executive creative director), które zajmował w Publicis London, a Nick Roope, współzałożyciel i ECD Poke, obejmie stanowisko creative chairmana. Agencja Poke, kupiona przez grupę Publicis w 2013 r., wniesie do nowej spółki doświadczenie w zakresie marketingu cyfrowego, zwłaszcza w social mediach, natomiast Arc – w shopper marketingu. Zgodnie z ogólną strategią grupy Publicis, znaną pod nazwą “Power of One”, londyńska Publicis.Poke ma być agencją “bez silosów”.

Kilka dni wcześniej Dentsu Aegis ogłosiło “uproszczenie” struktury grupy poprzez fuzję Fetch, ICUC i 360i oraz powołanie w ich miejsce nowej spółki Dentsu X.