Powstaje nowa platforma influencer marketingu Hashers. Prezesem jest Mateusz Rozwadowski (EmLab), a dyrektorem zarządzającym Zosia Cichoń (Wazoo, Dżudżu).
Platforma pod hasłem “Influencer marketing prościej” łączyć ma marki, a dokładniej produkty z twórcami internetowymi. Rolą Hashares ma być przede wszystkim weryfikacja wiarygodności i atrakcyjności wizerunkowej influencerów “w obszarze jakości followersów, contentu czy engagement rate”.
– Twórcy zgłaszają się wyłącznie po te produkty, które z ich perspektywy są atrakcyjne. Nieustannie motywujemy ich poprzez punkty i nagrody za zrealizowane akcje. Marki natomiast, dzięki intuicyjnej platformie, mogą być na bieżąco ze statystykami poszczególnych kampanii – mówi Zosia Cichoń, dodając, że marki mają prawa do kontentu, który powstał w ramach przeprowadzonych akcji, a także samodzielnie decydują o wysokości przyznanego rabatu w oparciu o dedykowany system.