Kraj

Hashares - nowa platforma influencer marketingu

Tworzą ją Mateusz Rozwadowski i Zosia Cichoń.

Hashares - nowa platforma influencer marketingu
Powstaje nowa platforma  influencer marketingu Hashers. Prezesem jest Mateusz Rozwadowski (EmLab), a dyrektorem zarządzającym Zosia Cichoń (Wazoo, Dżudżu). 

Platforma pod hasłem “Influencer marketing prościej” łączyć ma marki, a dokładniej produkty z twórcami internetowymi. Rolą Hashares ma być przede wszystkim weryfikacja wiarygodności i atrakcyjności wizerunkowej influencerów “w obszarze jakości followersów, contentu czy engagement rate”.

– Twórcy zgłaszają się wyłącznie po te produkty, które z ich perspektywy są atrakcyjne. Nieustannie motywujemy ich poprzez punkty i nagrody za zrealizowane akcje. Marki natomiast, dzięki intuicyjnej platformie, mogą być na bieżąco ze statystykami poszczególnych kampanii – mówi Zosia Cichoń, dodając, że marki mają prawa do kontentu, który powstał w ramach przeprowadzonych akcji, a także samodzielnie decydują o wysokości przyznanego rabatu w oparciu o dedykowany system.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fundefined%22%7D