M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Unilever kupuje markę luksusowych kosmetyków do pielęgnacji skóry Tatcha

Paweł Piasecki | 12 czerwca 2019, 06:00

Koncern reaguje na modę na kosmetyki z Azji i trendy takie jak "10 kroków koreańskiej pielęgnacji".

Wartość transakcji nie została ujawniona. Przychody ze sprzedaży marki Tatcha za ubiegły rok szacowane są na 70 mln dol.

Tatcha oferuje kosmetyki do pielęgnacji skóry wykorzystujące takie składniki jak zielona herbata, ryż i algi. Sprzedaje swe produkty online, a także w sieciach sklepów kosmetycznych, m.in. Sephora, w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Hongkongu, Japonii, Australii i Nowej Zelandii. Kosmetyki Tatcha promują w mediach społecznościowych m.in. Kim Kardashian, Meghan Markle, Kylie Jenner, Chloë Sevigny czy polska modelka Marcelina Sowa.

Firma została założona 10 lat temu w San Francisco przez Victorię Tsai, autorkę książki "Pure Skin: Discover the Japanese Ritual of Glowing" (wydanej w Polsce w ub.r. pod tytułem "Rytuał gejszy. Japoński sekret promiennej cery"). W ciągu 6 lat od powstania Tatcha dotarła na drugie miejsce na liście 500 najszybciej rozwijających się firm kierowanych przez kobiety magazynu "Inc.".

Czytaj więcej na temat: , , , ,