Kraj

Bieliźniarska firma Corin rozpoczyna kampanię wizerunkową

Spółka Corin, producent ekskluzywnej bielizny, ruszyła z kampanią wizerunkową. Za jej przygotowanie odpowiedzialna jest agencja MagnifiCo PR. W ciągu najbliższych...

Spółka Corin, producent ekskluzywnej bielizny, ruszyła z kampanią wizerunkową. Za jej przygotowanie odpowiedzialna jest agencja MagnifiCo PR. W ciągu najbliższych kilku miesięcy firma przeprowadzi m.in. konkurs dla młodych projektantów oraz sesje mody w wybranych magazynach kobiecych. Firma planuje również przeprowadzenie kampanii reklamowej. Bliższych szczegółów na temat tej kampanii firma nie podaje. Celem obecnej kampanii wizerunkowej jest poprawienie pozycji firmy na naszym rynku. Dotychczas spółka Corin skupiała się przede wszystkim na rynkach zagranicznych. Firma zamierza uruchomić własną sieć sklepów. (JD)