Kraj

Carlsberg Polska zmienił opakowania piwa marki Okocim Mocne

Carlsberg Polska wprowadził do handlu piwo marki Okocim Mocne ze zmienionym designem opakowań. Projektem zajęła się brytyjska agencja JDO. Na...

Carlsberg Polska wprowadził do handlu piwo marki Okocim Mocne ze zmienionym designem opakowań. Projektem zajęła się brytyjska agencja JDO. Na nowych etykietach i puszkach piwa wyróżnia się jeden główny element graficzny – głowa pędzącego kozła. – Nowe opakowanie nawiązuje do charakteru marki, jej mocy, intensywności i dynamizmu. Celem zabiegu zmiany szaty graficznej było wyraźne wyróżnienie się na półce. Konkurencyjne marki w tym segmencie operują bardzo podobnymi do siebie elementami graficznymi. Okocim Mocne po zmianach, które polegały m.in. na porzuceniu takich dodatków jak kłosy czy medale, zdecydowanie “wystaje” z półki – mówi Paweł Gorczyca, marketing manager marki Okocim w Carlsberg Polska. Gorczyca nie zdradził jednak, czy Okocim Mocne otrzyma w najbliższym czasie wsparcie ATL. W czerwcu br. ilościowe udziały marki Okocim Mocne wynosiły 1,9 proc., podczas gdy rok wcześniej było to 2,4 proc. (na podstawie ACNielsen). Głównymi konkurentami Okocimia Mocnego są marki: Strong (Grupa Żywiec SA), Dębowe Mocne (Kompania Piwowarska SA), Tatra Mocne (Grupa Żywiec SA). Segment piw mocnych w ostatnim czasie istotnie się skurczył. (PR)