M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

New Balance wykorzystuje gaming, by pozyskać chińskich konsumentów

( red. ) | 14 czerwca 2019, 06:00

Kampania wykorzystująca grę "Cloud Jumper" została przygotowana we współpracy z partnerem technologicznym TreSensa.

Amerykański producent obuwia zauważył, że pomimo ciągłej produkcji nowych treści mobilnego wideo przez dział marketingu średni czas oglądania tych materiałów wynosi dwie-trzy sekundy. Chcąc uzyskać wyższy poziom zaangażowania odbiorców, New Balance nawiązał współpracę z firmą technologiczną TreSensa, w celu stworzenia grywalnej kampanii głównie na rynek chiński, ale także japoński i amerykański. Interaktywna gra "Cloud Jumper" promująca nową linię butów New Balance Fresh Foam przypomina popularne aplikacje mobilne takie jak "Doodle Jump". Była dystrybuowana w modelu programmatic na głównych platformach reklamy mobilnej oraz poprzez posty sponsorowane na Facebooku, Instagramie i Snapchacie.

Pomimo braku doświadczenia New Balance w obszarze gamingu kampania przyniosła wzrost interakcji z marką o 18,84% ogółem, a o 28,9% w Chinach. Wskaźniki zaangażowania wypadły następująco: średni czas gry - 21 s, wskaźnik CTR - 5%, a wskaźnik ponownych odtworzeń - 83%. 

(MobileMarketer.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,